FAQ

Vi har samlet en række af de mest almindelige spørgsmål vi får i vores kundeservice. Finder du ikke svar på dit spørgsmål herunder, så skriv til os på kundeservice@altanbutikken.dk

Hvad er leveringstiden? - Vi sender så hurtigt vi kan. Er varen på lager, sender vi samme dag eller hverdagen efter. I højsæson kan der være lidt ekstra leveringstid pga. ordremængden. Er varen ikke på lager, kan du se leveringstiden beskrevet direkte på produktet.

Vare på lager:
Vare på lager
Vare med leveringstid:

Hvad koster fragten? - Vi sender pakker med GLS og Postnord. Det koster fra 49 kr. Vi har dog fri fragt allerede ved køb fra 1.000 kr.

Hvem sender I med? - Vi sender store og små pakker med GLS og Postnord. Meget store pakker bliver sendt med DSV. Hvis du bor i Storkøbenhavn har vi også egne chauffører som levere vores store forsendelser. Hvis vi sender med GLS, Postnord eller DSV sender vi en mail med et tracking nummer så du kan følge med på hvor din pakke befinder sig. Hvis det er en af vores chauffører som leverer din pakke kontakter vi dig direkte for at aftale en passende tid. 


Der mangler varer i min pakke. Hvor er de?
- Vi kan sende ordrer afsted i flere pakker, da vores varegrupper ofte ikke kan sendes sammen. Eksempelvis kan parasoller og beslag ofte ikke sendes i samme pakke. Så tjek din mail om du har fået besked om flere pakker end én. Det kan også være der er leveringstid på en del af din ordre, mens resten kan sendes med det samme. Der vil du opleve at få levering af flere omgange. Du betaler selvfølgelig altid kun porto en gang, også selvom din ordre sendes i flere pakker.

Jeg vil fortryde et køb. Hvordan gør jeg? - Du har hele 30 dages fortrydelsesret hos os. Du kan oprette din retursag her.

Jeg har en vare med en fejl/mangel. Hvad gør jeg? - Kontakt os ved at oprette en retursag her. Afvent at vi vender tilbage til dig på mail med det videre forløb. Vi skal højst sandsynligt bruge nogle billeder af varen.



Er det muligt at ombytte en vare?
 - Hvis købet er foretaget online er dette desværre ikke muligt. Her skal du returnere dit køb og lave en ny ordre. Er købet lavet i butikken bedes du venligst tage forbi butikken hvor de vil gøre deres bedste for at hjælpe dig.



Kan jeg betale via EAN-nummer?
 - Du kan betale via EAN-nummer ved at skrive EAN-nummeret i feltet Kommentarer til din ordre, når du har lagt dine vare i kurven. Ved betaling vælger du bankoverførsel som betalingsmetode og gennemføre ordren. 
Herefter vil vores økonomiafdeling fremsende EAN-fakturaen til jeres EAN-nummer.