Black WeekSpar 25% på ALT (20% på gavekort)

Fri fragt ved 1.000 kr. | Større møbler: Fri fragt ved 5.000 kr. | Levering 1-3 hverdage

Kundeservice

Velkommen til vores informationsside om kundeservice. Her kan du finde alt, hvad du behøver at vide før og efter dit køb.

Inden dit køb

Det er helt normalt at føle sig overvældet, når du designer dit udendørs drømmerum. Derfor har vi samlet flere pejlemærker, som du kan udforske, inden du foretager dit køb. Uanset om du har brug for mere inspiration til dit uderum, har spørgsmål vedrørende levering eller noget andet, er vi her for at hjælpe dig.

Kontakt kundeservice

Vi hjælper dig både før og efter dit køb. Hvis ikke du har fundet svar på dit spørgsmål her på siden, er vi altidglade for at hjælpe dig personligt. Du er velkommen til at kontakte os via e-mail eller telefon.

E-mail: kundeservice@altanbutikken.dk
Vi besvarer mails inden 24 timer på hverdage.

Telefon: +45 52 58 58 67
Telefontider: Se i bunden af siden

Efter køb

Vil du fortryde dit køb? Er der noget galt med produktet, eller har du behov for hjælp efter dit køb?
Bare roligt, vi er her for at hjælpe dig.

  • Reservedele

    Mangler du en reservedel? 

    Vi er stolte over at have en række produkter i vores univers som holder længe hvis de bliver passet godt på. Så vi forsøger så godt som muligt at hjælpe med at fremskaffe reservedele til produkter som er købt hos os i Altanbutikken. Skulle det være en skrue fra beslaget der er faldet ud over altanen, eller et vinkelbeslag der er blevet væk over vinteren på et af dine Balcony Living Cph produkter så ser vi gerne om vi kan være behjælpelige med at fremskaffe et nyt. 

    Det er ikke alle brands vi arbejder med som kan fremskaffe enkelte dele – men kontakt os gerne så ser vi om vi kan hjælpe dig videre. 

    Kontakt: kundeservice@altanbutikken.dk

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Hvis ikke du har fundet svar på dit spørgsmål her på siden, er vores kundeservice altid glade for at hjælpe dig personligt.