
Kundeservice
Velkommen til vores informationsside om kundeservice. Her kan du finde alt, hvad du behøver at vide før og efter dit køb.
Inden dit køb
Det er helt normalt at føle sig overvældet, når du designer dit udendørs drømmerum. Derfor har vi samlet flere pejlemærker, som du kan udforske, inden du foretager dit køb. Uanset om du har brug for mere inspiration til dit uderum, har spørgsmål vedrørende levering eller noget andet, er vi her for at hjælpe dig.
-
Showroom på Frederiksberg
I vores showroom finder du et udvalg af vores kvalitetsmøbler samt tilbehør til altaner og mindre uderum.
-
Inspiration
Få professionelle råd til spørgsmål vedrørende din altan og gå på opdagelse i vores kæmpe online inspirationsunivers.
-
Om os
Vi er en lille familieejet virksomhed på en mission for at give alle mennesker adgang til et æstetisk og rekreativt uderum.
-
Fragt
Fri fragt ved 1.000 kr.
Større møbler: Fri fragt ved 5.000 kr. -
FAQ
Vi har samlet en række af de mest almindelige spørgsmål vi får i vores kundeservice.
-
Træsorter og vedligehold
Lær mere om hvordan du vedligeholder dine træmøbler så de holder år efter år.
-
Altansejl
Dyk ned i vores hjælpesider, der finder du alt relevant info omkring bestillingen af dit altansejl.

Kontakt kundeservice
Vi hjælper dig både før og efter dit køb. Hvis ikke du har fundet svar på dit spørgsmål her på siden, er vi altidglade for at hjælpe dig personligt. Du er velkommen til at kontakte os via e-mail eller telefon.
E-mail: kundeservice@altanbutikken.dk
Vi besvarer mails inden 24 timer på hverdage.
Telefon: +45 52 58 58 67
Telefontider: Se i bunden af siden
Efter køb
Vil du fortryde dit køb? Er der noget galt med produktet, eller har du behov for hjælp efter dit køb?
Bare roligt, vi er her for at hjælpe dig.
-
Fortrydelse
Ønsker du at returnere en vare, så giv os besked. Du har 30 dages fortrydelsesret og her kan udfylde formularen og bestille returlabel.
-
Reklamation
Er der mod formodning en fejl på din modtagne vare, så hjælper vi gerne. Udfyld formularen og følg anvisning her.
-
Handelsbetingelser
Har du behov for at læse nærmere i vores handelsbetingelser kan du finde disse her.
-
FAQ
Har du stadig spørgsmål? Her har vi samlet en række af de mest almindelige spørgsmål vi får i vores kundeservice.
-
Refundering
Ved en fortrydelse eller en reklamation refunderer vi beløbet til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
-
Monteringsvejledning
Her er en samling af mere tekniske blogindlæg hvor du kan finde mange praktiske informationer omkring vores produkter.
-
Reservedele
Mangler du en reservedel?
Vi er stolte over at have en række produkter i vores univers som holder længe hvis de bliver passet godt på. Så vi forsøger så godt som muligt at hjælpe med at fremskaffe reservedele til produkter som er købt hos os i Altanbutikken. Skulle det være en skrue fra beslaget der er faldet ud over altanen, eller et vinkelbeslag der er blevet væk over vinteren på et af dine Balcony Living Cph produkter så ser vi gerne om vi kan være behjælpelige med at fremskaffe et nyt.
Det er ikke alle brands vi arbejder med som kan fremskaffe enkelte dele – men kontakt os gerne så ser vi om vi kan hjælpe dig videre.
Kontakt: kundeservice@altanbutikken.dk