Returnering og reklamation

Opret retursag

Ønsker du mod al forventning at returnere, så giv os besked. Vi anbefaler at du benytter formularen her.

Fortrydelse
Reklamation

Jeg har oprettet retursagen. Hvad så nu?

- Er det en reklamation?
Send billeder/video af fejlen/manglen til kundeservice@altanbutikken.dk og afvent at vi svarer dig. Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.

- Er det en fortrydelse, og indeholder den varer der er for store eller tunge til at sende i en almindelig pakke?
Afvent at vi svarer dig på mail. Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.
Det er især loungeprodukter, bænke, store borde og tunge parasolfødder der ikke kan returneres i en almindelig pakke.

- Er det en fortrydelse, og kan varerne sendes i en almindelig pakke?
Levér varerne retur til os. Du kan bruge vores returlabel eller selv sørge for forsendelse eller levering til vores lager eller showroom.



Du skal sende pakken til vores lager:
Altanbutikken ApS
Lunikvej 2A
2670 Greve
Eller komme forbi på hverdage 9.00-15.00.

Du kan også komme forbi vores showroom på Frederiksberg:
Godthåbsvej 11
2000 Frederiksberg
NB! Møbler kan ikke returneres i showroomet. De skal sendes eller leveres til lageret.
Se åbningstider i bunden af denne side.