Returnering og reklamation

Opret retursag

Ønsker du mod al forventning at returnere, så giv os besked. Vi anbefaler at du benytter formularen her.

Fortrydelse
Reklamation

Jeg har oprettet retursagen. Hvad så nu?

- Er det en reklamation?
Send billeder/video af fejlen/manglen til kundeservice@altanbutikken.dk og afvent at vi svarer dig. Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.

- Er det en fortrydelse, og indeholder den varer der er for store eller tunge til at sende i en almindelig pakke?
Afvent at vi svarer dig på mail. Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.
Det er især loungeprodukter, bænke, store borde og tunge parasolfødder der ikke kan returneres i en almindelig pakke.

- Er det en fortrydelse, og kan varerne sendes i en almindelig pakke?
Levér varerne retur til os. Du kan bruge vores returlabel eller selv sørge for forsendelse til vores lager.

Det koster 59 kr. at sende en pakke med vores label.
Vi gør opmærksom på at der skal oprettes en ny label for hver pakke der sendes retur.

Vil du selv stå for returforsendelsen, skal pakken sendes til vores lager:
Altanbutikken ApS
C/O System Transport
Kumlehusvej 1B
4000 Roskilde

Er der tale om mindre produkter, såsom altankasser, parasoller/beslag, tekstiler eller tilbehør, så kan du også komme forbi vores showroom på Frederiksberg:
Godthåbsvej 11
2000 Frederiksberg
NB! Møbler kan ikke returneres i showroomet. De skal sendes til lageret.

Se åbningstider for showroomet i bunden af denne side.